Grada-in-Afrika.reismee.nl

Het slotakkoord ...

Ja, er komt een (voorlopig) einde aan de golf van blogs. Maar niet zonder dat ik iedereen heb bedankt voor het lezen, voor het meereizen, voor de reacties. Er zijn al weer zoveel mooie dingen ontstaan na mijn reis ...

Kiss

Een van mijn opdrachtgevers, Synthon Pharmaceuticals in Nijmegen, heeft aan KidsCare 15 (voor NL begrippen verouderde) laptops beschikbaar gesteld. En dat niet alleen: na volledig gestript te zijn, werden op alle laptops weer een besturingssysteem geĂŻnstalleerd en een Officeprogramma. Mijn speciale dank gaat uit naar de voorzitter van 'mijn' ondernemingsraad, Roel Arends, die zo veel heeft gedaan om deze sponsoring voor elkaar te krijgen.

Op Facebook plaatste ik een oproep: heeft men in mijn netwerk misschien nog 'oude' smartphones liggen voor mijn collega's in Kenia? Ze bellen nog steeds met oude Nokiaatjes, die overigens niet van het onverslijtbare merk Nokia zijn, maar Chinese neppers die het na een half jaar opgeven. Er zijn inmiddels ook smartphones op de markt, duur en ook van een twijfelachtige (Chinese) kwaliteit. Naar aanleiding van mijn oproep op Facebook kreeg ik van lieve vrienden van vrienden

Tongue Out
uit mijn geboortestad Den Bosch drie smartphones overhandigd. Ik kon drie mensen zo blij maken! Mochten er nog mensen zijn die nog zo'n smartphone in een laadje hebben liggen, ik houd me aanbevolen!

En dan mijn lezers en hun reacties... Jullie beseffen misschien niet wat het betekent om dat mailtje te krijgen: “Xxxx heeft een reactie geplaatst op reismee.nl”… Ze kwamen altijd precies op tijd, als ik even een steuntje in mijn rug nodig had of een schouderklopje. Daarom dank aan iedereen, mijn trouwe lezers!

En voor iedereen nu dan eindelijk het fotoboek! Ik heb mijn blogs erin opgenomen, maar die hebben jullie allemaal gelezen, dus …

Veel kijkplezier via ...

http://www.albelli.nl/onlinefotoboek-delen/18166e31-13e0-4a7b-bdb2-ec97470d0844 (kopieer de link) of

Een lieve groet van

Grada

Reacties

Reacties

Henny

Als jij me een pb-tje stuurt met je adres, stuur ik jou in elk geval 1 en mogelijk 2 phones.
Tot een volgende reis :).

Frum

Oh neeeeee, geen nieuwe reizen meer in de planning?! Jammer....! Dan maar snel afspreken voor een wijntje!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood