Grada-in-Afrika.reismee.nl

Malawi - Kenia ...

Malawi? Kenia? Het is misschien wat verwarrend als je me volgt via grada-in-afrika en je komt terecht op grada-in-malawi...

Vorige jaar was ik in januari in Malawi. Mijn blog heette ook zo: grada-in-malawi. Door traag internet

Cool
en daarmee slechte mogelijkheden om foto's te uploaden, heb ik nog een zeer grote hoeveelheid ruimte om foto's te plaatsen. Het zou toch zonde zijn om die ruimte niet ook voor dit jaar, 2016 te gebruiken. De naam van mijn 'main-page' heb ik kunnen veranderen, de naam van mijn blogpage niet.

Laat je niet van de wijs brengen: januari/februari 2016 ben ik in Kenia en gebruik gewoon mijn vorig jaar in Malawi gestartte reismee-lokatie.

Veel leesplezier gewenst!

Grada

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood