Grada-in-Afrika.reismee.nl

Mooi, mooier, mooist ...

Het leven in Nederland heeft me weer volledig in beslag genomen. Het verbaast me dat ik weer zo snel in de ‘er-moet-toch-echt-van-alles-en-wel-nu’-modus sta en ik verwonder me erover, dat ik me daarover niet ècht verwonder. Ik ken mezelf toch wel een beetje

Tongue Out
Mooi!

Het werk in mijn eigen bedrijf gaat door. Mooie opdrachten komen voorbij, prachtige opdrachten worden afgerond. Oud-opdrachtgevers komen bij me terug, bestaande opdrachtgevers zijn blij dat ik terug ben. Ik ben verbaasd dat ik ondanks mijn maand afwezigheid, toch een redelijk goede omzet draai. Verbaasd en dan toch stiekem ook super blij en trots. En ik geniet. Mooier!

In de afgelopen twee maanden heb ik me af en toe teruggetrokken, lekker met het kacheltje op mijn voeten, achter de computer, kijken, voelen, lezen, plakken, knippen, vormen, opnieuw beleven. Ik was in die uurtjes weer in Malawi, mooi Malawi. Soms met een traantje van heimwee, maar het merendeel van de tijd met een ‘Big smile’. En het resultaat is het mooist.

Eigenlijk heb ik pas in Nederland alle reacties op mijn blogs gelezen. Het is fijn om te horen, dat mijn belevenissen ‘mee te beleven’ zijn door de manier waarop ik ze heb beschreven. Ik ben wel wat verlegen over alle complimenten, die ik ook nu nog steeds hoor. Nee, een boek gaat er niet komen, maar mijn reispagina wordt niet opgeheven. En ik wil iedereen, al mijn fans

Embarassed
de gelegenheid geven om ook mijn herinneringen in foto’s in te zien. Pas wel op: het is mateloos, buitensporig, eindeloos, extreem … maar dat zal de mensen die mij kennen, niet echt verbazen. Toch?

Voor mijn trouwe lezers hierbij de mogelijkheid om mijn herinneringen, die ik in mijn fotoboek ‘Malawi 2015’ heb vastgelegd, in te zien!

Veel liefs en wie weet tot volgend jaar, tot mijn volgende vloedgolf aan blogs uit een prachtig land ergens in dat fascinerende continent Afrika!

Grada

http://www.albelli.nl/onlinefotoboek-delen/a93578a6-6788-48f0-af92-0b8d4e5e2f5a

Reacties

Reacties

Annelies

Kanniewachte!

Grada

Klik maar op de link!

Femke

Mooi, smelt, heimwee, maar mooi wel gedaan en dus een mooie herinnering om op terug te kijken!

Hanneke

Wat een geweldig document is dit fotoboek geworden. Prachtig Gra!!!!!

Marleen

Je boek is al net zo mooi als je verhalen zijn Grada, indrukwekkend!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood