Grada-in-Afrika.reismee.nl

Mijn fotoboek is klaar ...

En hoewel het eigenlijk niet goed is om zo triest te eindigen, wil ik toch graag hiermee mijn fotoboek afronden. Hoop blijft er altijd, vreugde ook. De manier waarop mensen in Afrika hun lot, hoe tragisch soms ook, accepteren, daar kunnen wij nog wat van leren. Dat blijf ik dan ook doen, ik blijf leren en me koesteren in de warmte en liefde van mijn Afrikaanse familie! En ik hoop heel erg dat het niet te lang duurt voordat ik weer mag gaan …

En in die tussentijd?

Natuurlijk ga ik door met schrijven, ik kan niet anders. Als mijn harteroerselen weer eens een uitlaatklep nodig hebben, zal ik ze via reismee.nl en mijn eigen website weer plaatsen.

En voor nu… is het mogelijk om mijn fotoboek online te bekijken!

https://www.albelli.nl/onlinefotoboek-bekijken/357863c9-cac2-4bff-8202-9403ba3a8223

Alle blogs, die slecht te lezen zijn in mijn online fotoboek, zijn uiteraard gewoon nog te lezen op grada-in-afrika.reismee.nl. Maar als het goed is, heb je die allemaal al gelezen

Een lieve groet van

Grada

Reacties

Reacties

Lisette Geenen

Grada, wat een mooi fotoboek! Zoveel verhalen en prachtige foto's. We hebben ervan genoten en waren weer even terug in Kenia!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood